2014 yilda “Beeline” call-markazi tomonidan 73 milliondan ziyod murojaatlarga xizmat ko‘rsatildi
08.01.2015
Rukn: Mobil aloqa, Yangiliklar.
Muallif: .

Eng yirik aloqa operatori “Beeline” Mijozlarga xizmat ko‘rsatish xizmatining 2014 yildagi faoliyatining yakunlarini sarhisob qilmoqda.

O‘tgan yilda “Beeline” call-markazining IVR (Interactive Voice Response) Interaktiv ovozli tizimi tomonidan, 2012 yilning rekordini takrorlab, 73 mlndan ziyod qo‘ng‘iroqlarga xizmat ko‘rsatildi. Bunda ushbu davrda deyarli 14 mlndan ortiq qo‘ng‘iroqlarga operatorlar tomonidan xizmat ko‘rsatildi. Shunday qilib, IVR axborot tizimi abonent so‘rovlarining qariyb 80% ining to‘liq ishlovini ta’minladi.

So‘rovlarning mavzusiga kelsak, 2014 yilda ularning eng katta qismiga mobil Internet sozlamalari va MMS, USSD-kodlar, qo‘shimcha xizmatlar, shuningdek to‘lov usullari hamda tarif planlarini o‘zgartirish, Beeline Club va kontent-xizmatlarga to‘g‘ri keldi.

“Mijozlarga yuqori darajada xizmat ko‘rsatish – bu kompaniyamiz siyosatining poydevoridir, va ovozli xizmatlarni takomillashtirish va yuzlab mutaxassislarning samarali faoliyati tufayli bu yili o‘tgan yil rekordidan oshdik, – call-markazi faoliyati statistikasini sharhlaydi mijozlarga xizmat ko‘rsatish xizmati rahbari v.v.b. G‘ayrat Mahkamov. – Biz mijozlarimiz istaklarini doimiy ravishda kuzatib boramiz, va abonent bilan operator aloqasini soddalashtirishga harakat qilamiz. Bu maqsadda 2014 yilda 0621 SMS-qo‘llab-quvvatlash xizmati ishga tushirildi, uning yordamida call-markaziga SMS orqali murojaat qilish mumkin”.

Eslatib o‘tamiz, 0611 bepul raqamdan tashqari, kompaniya abonentlari 0612 tijorat liniyasidan, shuningdek “Onlayn-maslahatchi” http://0611.beeline.uz noyob chatdan ham foydalanishlari mumkin. Bundan tashqari, STATUS mijozlariga – 0777 alohida ajratilgan kanali bo‘yicha sutka davomida xizmat ko‘rsatish amal qiladi. Internet servislar orqali xizmat ko‘rsatilishi uchun 0611@beeline.uz elektron manziliga maktub yo‘llash, yoki kompaniya sayti orqali quyidagi havola bo‘yicha so‘rov yuborish mumkin http://mobile.beeline.uz/ru/main/help/faq.wbp.

Manba: kompaniya press-relizi

Orphus system
O'zbеkistonda AKT yangiliklaridan birinchilar qatorida xabardor bo'lish uchun Telegramda infoCOM.UZ kanaliga obuna bo'ling.
Telegramga qo`shmoq
WhatsAppga qo`shmoq
Odnoklassnikiga yubormoq
VKontakteda bo`lishmoq