“Bilayn” onlayn-konsultanti abonentlarga sutka davomida xizmat ko‘rsatishga tayyor

“Bilayn” yagona aloqa operatori (“Unitel” MCHJ va “Buzton” QK) abonent so‘rovlariga tezkorlik bilan xizmat ko‘rsatish uchun yangi kommunikatsion kanalni ishga tushirdi.

Chat ko‘rinishida yo‘lga qo‘yilgan “Onlayn-konsultant” xizmati, “Bilayn” mijozlariga kompaniyaning korporativ saytida http://0611.beeline.uz/ ishorasi orqali amal qiladi.

beeline_14_09_2010

Mazkur voqeani sharhlar ekan, “Unitel”ning Mijozlarga xizmat ko‘rsatish xizmatining rahbari Oksana Modelova quyidagilarni qayd qildi: “Bizning call-markaz har yili o‘n millionlab murojaatlarga xizmat ko‘rsatadi va biz bir necha marotaba operatorlar bilan tezkor aloqa o‘rnatishning muqobil kanalini ishlab chiqish to‘g‘risida takliflar olgan edik. Biz ushbu yo‘nalishda qadamlar qo‘ydik va 0612 tijorat liniyasini joriy qildik. Onlayn-chat ishga tushirilishi – bu mijozlarga qarab qo‘yilgan yangi qadam va ularda kompaniya mutaxassislari bilan muloqot qilishga yangi imkoniyatlar tug‘ildi”.

“Onlayn-konsultant” sutkada 24 soat davomida muroajaatlar uchun amal qiladi. Batafsil ma’lumot www.beeline.uz saytida.

Manba: Kompaniya matbuot-ma’lumotnomasi

Orphus system